Odnowienia online
-
Podczas próby generowania żądania pojawia się komunikat: "Błąd odczytu karty".
-
W e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia po kliknięciu w link do generowania żądania nic się nie dzieje.
-
W e-mailu z informacją o certyfikacie gotowym do pobrania przesłane linki nie są aktywne.
-
Nie mogę znaleźć na dysku lokalnym mojego komputera zainstalowanej aplikacji do osadzenia certyfikatu.
-
Po przejściu na stronę do generowania żądania pojawia się komunikat: "Brak potwierdzonego zamówienia w bazie".
-
Po kliknięciu "Start" w programie "Klient recertyfikacji" pojawia się błąd: "The remote server returned an error: (407) Proxy Authentication Requied".
-
Otrzymałem(-am) e-mail z linkami do osadzenia certyfikatu na karcie. Po przejściu na adres do aplikacji uruchamiającej się w przeglądarce program nie działa, a zainstalowany "Klient recertyfikacji" nie uruchamia się.
-
Mój certyfikat jest jeszcze ważny, ale otrzymałem(-am) e-mail z informacją o gotowym certyfikacie do pobrania. Czy mogę osadzić nowy certyfikat na karcie?
-
Czy mogę odnowić certyfikat online (kwalifikowany lub niekwalifikowany), który stracił ważność?
-
Mój certyfikat niedługo straci ważność. Kiedy należy zacząć procedurę odnowienia online, aby zdążyć przed upływem terminu wygaśnięcia klucza?
-
Wysłałem(-am) tydzień temu zamówienie odnowienia online i nadal nie mam e-maila o statusie zamówienia.
-
Jak przekazać do KIR złożone zamówienie na odnowienie certyfikatu online?