Pytania i odpowiedzi

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

eDeklaracje

Instrukcja dla wtyczki eDeklaracje w programie Adobe Reader

Instrukcja konfiguracji podpisu elektronicznego oraz aplikacji Szafir

Jak uzyskać i odnowić certyfikat

Czy mogę wykorzystać podpis elektroniczny, którym podpisuję deklaracje w Płatniku, do podpisywania dokumentów w programie eDeklaracje?

Co zrobić, gdy zgubiłem kartę i nie pamiętam numeru seryjnego certyfikatu?

Co zrobić, gdy zgubiłem kartę z certyfikatem?

Co zrobić, aby odnowić certyfikat?

Co zrobić, aby kupić certyfikat dla kolejnej osoby?

Co zrobić, aby uzyskać certyfikat?

Odnowienia on-line

Złożyłem/am zamówienie na odnowienie certyfikatu drogą online. W jaki sposób mam przekazać zamówienie do KIR?

Wysłałem/am tydzień temu zamówienie odnowienia online i nie otrzymałem/am żadnego e-maila informującego o statusie zamówienia.

Mój certyfikat niedługo traci ważność. Kiedy należy zacząć procedurę odnowienia online, aby zdążyć przed upływem terminu wygaśnięcia klucza?

Czy istnieje możliwość odnowienia certyfikatu drogą online (kwalifikowanego/niekwalifikowanego), który stracił ważność?

Mój certyfikat jest jeszcze ważny, ale otrzymałem/am e-mail z informacją o gotowym certyfikacie do pobrania. Czy mogę wykonać osadzenie certyfikatu na karcie?

Złożyłem/am zamówienie na odnowienie podpisu drogą online, jednak nie zapisałem/am wygenerowanego formularza zamówienia. Co zrobić?

Otrzymałem/am e-mail z linkami do osadzenia certyfikatu na karcie. Po przejściu na adres do aplikacji uruchamiającej się w przeglądarce program nie startuje, a korzystając z drugiego linka - pobrałem/am klienta recertyfikacji, który został zainstalowany, jednak nie chce się uruchomić. Co zrobić?

Po kliknięciu "Start" w programie "Klient recertyfikacji" pojawia się błąd: "The remote server returned an error: (407) Proxy Authentication Requied".

Po przejściu na stronę do generowania żądania pojawia się komunikat: "Brak potwierdzonego zamówienia w bazie".

Zainstalowałem/am aplikację do osadzenia certyfikatu, jednak nie mogę jej odnaleźć na dysku lokalnym.

Otrzymałem/am e-mail z informacją o certyfikacie gotowym do pobrania. Co zrobić, jeśli przesłane linki nie są aktywne?

Otrzymałem/am e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. Co zrobić, jeśli po kliknięciu w link do generowania żądania nic się nie dzieje?

1  2  3  4  5    

Zadaj pytanie

*
*
*

Nasi klienci:

  • ALAB laboratoria
  • Białystok
  • Michelin
  • Luxmed
  • Wasko
  • Warmia i Mazury
  • Synevo
  • Siemens
  • Puławy
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski
  • Diagnostyka