Wylogowaliśmy Cię z Twojego konta. Zaloguj ponownie
Wróć do wyboru tematu

Uruchom "Menedżer CryptoCard Suite", przejdź do zakładki "Karty elektroniczne", zaznacz Token 1, 2 lub 3 (certyfikat najczęściej zapisany jest w Token 1) i kliknij w przycisk "Odblokuj". Aplikacja wyświetli ostrzeżenie informujące o ryzyku trwałego zablokowania karty w przypadku niepowodzenia w jej odblokowaniu – aby przejść dalej, kliknij "Tak".

W kolejnym kroku Menedżer wyświetli okno, w którym podaj SO PIN (PUK, który został nadany przy aktywacji certyfikatu przez użytkownika) oraz nowy PIN, który będzie używany do podpisywania danych – nowy PIN powinien się różnić od poprzedniego kodu PIN.

Uwaga! Kod PIN i PUK może mieć od 4 do 8 znaków i składać się z liter i/lub cyfr. Nie zaleca się stosowania znaków specjalnych oraz polskich znaków diakrytycznych.

Wróć do wyboru tematu