Wylogowaliśmy Cię z Twojego konta. Zaloguj ponownie
mBank mSzafir.jpg

mBank dołączył do grona dostawców tożsamości w usłudze mSzafir. Dzięki współpracy z KIR, klienci banku mogą uzyskać mobilny, kwalifikowany e-podpis mSzafir w pełni zdalnie. Rozwiązanie pozwala dopełnić wszelkich formalności, dotyczących zakupu mSzafir w trybie online.

mSzafir to mobilna wersja kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jest produktem w pełni cyfrowym, co oznacza, że nie wymaga stosowania fizycznych urządzeń, takich jak karty i czytniki. Teraz klienci mBanku mogą nabyć mSzafir w całkowicie zdalny sposób, wykorzystując mechanizm potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną, za pomocą mojeID.

Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir nie wymaga instalowania lub konfigurowania przez użytkownika dodatkowego oprogramowania. To usługa, która umożliwia bezpieczne podpisanie dokumentu, bez konieczności posiadania go w formie papierowej, drukowania czy skanowania. Dostępny jest w dwóch wariantach – jednorazowym lub z długim terminem ważności na rok lub dwa lata, w zależności od indywidualnych potrzeb i planowanej częstotliwości użytkowania przez klientów. Do każdego podpisu dołączony jest znacznik czasu, zapewniający długotrwałą wartość dowodową.

22 545 55 55

Obsługa Klienta

Pomoc techniczna

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 18:00 

Znajdź nas

Największa sieć sprzedaży podpisu elektronicznego

Odbierz swój e-podpis w dowolnej placówce KIR lub jednym z ponad 740 oddziałów banków spółdzielczych w całej Polsce.

Znajdź najbliższą placówkę
Napisz do nas

Potrzebujesz pomocy?

Skorzystaj z naszego formularza

lub wyślij wiadomość na adres kontakt@kir.pl

Wybierz temat rozmowy
Image
Biuro_obsługi_klienta_desktop.png

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

22 545 55 55

Napisz do nas

lub skorzystaj z centrum pomocy