Wylogowaliśmy Cię z Twojego konta. Zaloguj ponownie
Wróć do wyboru tematu

Komunikat oznacza problem z nawiązaniem połączenia z powodu problemów z proxy. Przyczyną błędu może być:

  • brak konfiguracji proxy w przeglądarce – zalecamy kontakt z dostawcą usługi internetowej lub administratorem sieci,
  • firewall, który blokuje połączenie – na czas recertyfikacji zaleca się wyłączenie firewalla,
  • program antywirus lub pakiety bezpieczeństwa, np. Norton Internet Security, Panda Security itp. – zalecamy wyłączenie tego typu narzędzi,
  • zablokowany port 80 oraz 443, połączenie do serwera recertyfikacji jest szyfrowane (https) –  należy sprawdzić, czy konfiguracja sieci pozwala na przeglądanie stron szyfrowanych.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności problem nadal występuje, skontaktuj się z nami: tel. 22 545 55 55 lub e-mail: kontakt@kir.pl.

Wróć do wyboru tematu